Zadzwoń do nas

+48 660 120 770

Godziny otwarcia

Pon - Pt 8.00 - 18.00

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Tak, można mieszać oleje mineralne z syntetycznymi, jednakże należy pamiętać, że po dolaniu do oleju syntetycznego oleju mineralnego jego jakość znacząco obniży się.

Jeżeli samochód od nowości jest eksploatowany na oleju syntetycznym nie warto zmieniać oleju na gorszy.

Można, ale pod warunkiem wcześniejszego przepłukania systemu olejowego dodatkiem Engine Flush nr art. 2427.

Rozszczelnienie silnika to mit, który nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Zanieczyszczenia wewnątrz silnika nie odgrywają żadnej pozytywnej roli a jedynie zmniejszają przekrój kanałów olejowych i blokują pierścienie tłokowe. Nadmiar zanieczyszczeń może doprowadzić do poważnej usterki, dlatego niezmiernie istotne jest stosowanie płukanki przed każdą wymianą oleju. Nie zaleca się płukania systemu olejowego jedynie w skrajnie wyeksploatowanych pojazdach, zalanych olejami mineralnymi najgorszej jakości lub z dodatkiem różnego rodzaju specyfików podnoszących gęstość oleju (tzw. „moto doktorów”).

To bardzo proste. Wystarczy nagrzać silnik dolać preparat Engine Flush i dać popracować silnikowi około 15 minut na biegu jałowym. Oczywiście bezpośrednio po wyłączeniu silnika należy wymienić olej i filtr oleju.

Tak, dodatki potrafią zmniejszyć współczynnik tarcia, potrafią zregenerować zniszczone uszczelnienia a nawet wyciszyć pracę hydraulicznych popychaczy.

Oczywiście, że tak, każdy dodatek ma inne spektrum działania. Nie ma sensu łączyć jedynie dwóch modyfikatorów oleju: Oil Additve nr art. 8342 i dodatku Ceratec nr art.3721.

Oczywiście nasze dodatki zostały skomponowane w ten sposób, że można je używać jednocześnie bez żadnego ryzyka.

Injection Cleaner300 ml na 70 litrów
Super Diesel Additive250 ml na 50 litrów
Diesel Spulung500 ml 70 litrów
Diesel Russ - Stop150 ml na 50 litrów
Diesel Schmier Additive150 ml na 80 litrów
Diesel Fliess Fit150 ml na 40-75 litrów
Diesel System Pflege250ml na 75 litrów

Można, ale tylko MOS2 w produkcie Racing Motor Additive nr. artykułu 1580. Dodatek ten musi być stosowany w określonych proporcjach ponieważ nadmiar modyfikatorów tarcia w motocyklach z mokrym sprzęgłem może powodować poślizg sprzęgła, który w dłuższym czasie może doprowadzić do jego spalenia.

Dodatek dwusiarczku molibdenu, jaki jest stosowany w tym oleju powoduje zabarwienie oleju na charakterystyczny czarno – szary kolor.

Nie polecamy stosowania tego dodatku, ponieważ może spowodować on ślizganie się sprzęgła.

Nie, motocyklowy system olejowy można wypłukać tylko specjalną płukanką Motorrad Engine Flush nr. artykułu 1638.

Nie można, oleje motocyklowe ze względu na specyfikę motocyklowej konstrukcji (jeden olej smaruje silnik, skrzynie biegów i chłodzi sprzęgło) ma dużo mniej modyfikatorów tarcia a więcej dodatków zapewniających smarowanie kół zębatych (min. fosfor i siarka).

Nie, w przypadku tego paliwa odporność na niskie temperatury nie zostanie poprawiana.

Jeżeli stosujemy konwencjonalny letni olej napędowy, który można stosować do temp. 0°, po użyciu właściwej dawki dodatku Diesel Fliess Fit odporność temperaturowa powinna być około -6° do -8° Celsjusza.

FAQ

  • Czy można wymienić olej mineralny na syntetyczny?
  • Czy można używać wielu dodatków do oleju równocześnie?
  • Do jakiej ilości paliwa należy dodawać dodatki paliwowe Liqui-Moly?

O NAS

NAPISZ DO NAS

Copyright © 2017 Happy Service